کراتینین کمتر از طریق رژیم غذایی در PKD

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کراتینین کمتر از طریق رژیم غذایی در PKD

 

کراتینین کمتر از طریق رژیم غذایی در PKD

درمان با رژیم غذایی یک درمان انتخابی برای درمان انواع شرایط و diseases.Because از آن رایگان است عوارض جانبی در بدن است و همچنین method.Can درمان آسان شما کراتینین کمتر از طریق رژیم غذایی با PKD است؟

چرا افزایش کراتینین در بیماران مبتلا به PKD؟

در PKD توسط کیستهای متعدد پر از مایع در داخل و در سطح سن kidneys.With شناخته شده است، کیست مداوم افزایش می دهد در هر دو اندازه و زمان number.Over را، بیشتر و بیشتر نفرون سالم با کلیه cysts.As بزرگ بیشتر و بیشتر جایگزین خواهد شد بافت می شوند تحت تاثیر قرار، عملکرد کلیه به تدریج بدتر خواهد شد.

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و به طور معمول از بدن توسط kidneys.In واقع حذف، کراتینین خود سمی نیست، اما سطح کراتینین بالا نشان می دهد سطوح بالا از مواد سمی در blood.As ها کلیه بیمار قادر به انجام وظایف به طور معمول، می توان آن را در سطح کراتینین بالا منجر شود.

چگونه برای کاهش کراتینین را از طریق رژیم غذایی در PKD

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین برای بدن مضر نیست، اما کراتینین بالا به معنای سطح بالایی از دیگر مواد سمی در خون، مانند نیتروژن اوره. بنابراین، رژیم غذایی برای PKD باید تولید مواد زائد و سموم در خون را کاهش می دهد برای کاهش استرس در کلیه.

بیماران با عملکرد کلیوی کاهش باید کاهش مصرف غذاهای پر شده در پروتئین. مصرف بالای پروتئین می تواند به بالا بردن سطح سطح نیتروژن اوره در سطح blood.High نیتروژن اوره می تواند یک بیماری جدی به نام اورمی شود.

، میوه ها به بیماران مبتلا به PKD با Creatinine.Fruits بالا در فیبر که می تواند سطح پایین تر levels.Also کلسترول بالا هستند پیشنهاد، میوه های حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند باعث التهاب در کلیه ها کاهش می دهد به سرعت زوال عملکرد کلیوی.

محدودیت سدیم به بیماران PKD با کراتینین بالا پیشنهاد شده است. مصرف بیش از حد سدیم می تواند احتباس مایع و سدیم در رگ های خونی می شود، در نتیجه باعث بدتر شدن فشار خون بالا. فشار خون بالا یک شتاب دهنده های عمده ای از کاهش عملکرد کلیه است.

فوق برخی از راهنمایی رژیم غذایی به طور کلی به کراتینین کمتر در PKD. با این حال، رژیم غذایی به تنهایی کافی است برای درمان PKD نیست. در اینجا یک درمان طبیعی است که به شما توصیه می شود به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.